Nauka tylko wtedy jest sucha, nudna, stresująca czy trudna, gdy nie uwzględnia się w niej sposobu, w jaki pracuje mózg (co, niestety, bardzo często ma miejsce w szkołach). Problem ten można jednak rozwiązać, o ile jako rodzice będziecie wiedzieli, co jest jego przyczyną!Informacje zawarte w tej książce są wynikiem długoletnich doświadczeń, zdobytych podczas seminariów w USA i w Europie.
UWAGI:
Tyt. oryg.: Stichwort : Schule trotz Schule lernen!, 1985. Bibliogr.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni
"Widzę tę książkę w czołówce nowatorskich prac z dydaktyki szczegółowej (języka polskiego). Ma ona jednak głębszy oddech humanistyczny. Autorka dostarcza argumentów nie tylko z metodyki, poetyki, ale i z filozofii, włączając w ten sposób kształcenie dzieci w młodszym wieku szkolnym w szerszy kontekst wiedzy humanistycznej." (dr Bogusław Żurakowski, fragment recenzji).
UWAGI:
Wybór antologii s. [154]-158.
DOSTĘPNOŚĆ:
Dostępny jest 1 egzemplarz. Pozycję można wypożyczyć na 30 dni